Бюджет реклами коли й снеків у 27 разів більший, ніж здорової їжі – фахівці
Таку статистику наводить видання The Daily Mail.
За даними організації охорони здоров’я Obesity Health Alliance, виробники чипсів, солодощів та солодких напоїв витрачають £143 мільйони на рекламу.
А на кампанію за здорове харчування натомість йде £5.2 мільйони від урядових організацій Великої Британії.
Наприклад, Coca-Cola спрямовує на промоцію своїх товарів понад £10 мільйонів (за даними 2016 року).
Крім того, у рейтингу топ-100 брендів Британії, які витрачають найбільші кішти на рекламу, 18 верхніх позицій посіли саме виробники нездорової їжі.
Проаналізувавши усі дані, Obesity Health Alliance тепер працює над впровадженням заборони рекламування шкідливих продуктів у медіа.
Особливо йдеться про заборону на телебаченні до 21 години, коли діти можуть бачити її.
Раніше повідомлялося, що виробників газованих напоїв у США не змушуватимуть маркувати повідомленнями про шкідливість свої продукти.
Крім того, ВООЗ рекомендувала ввести “цукровий податок” на газовані напої.
За даними організації, збільшення ціни на солодкі напої хоча б на 20% призводить до зниження їх споживання і сприяє переходу населення на більш здорове харчування.