Шукаючи роботу, студенти мало зважають на зарплату – соціологи

21 Березня 2017 09:57

www.bls.gov/

Ключовими факторами привабливості роботодавців для випускників українських вишів є кар’єрні перспективи, а також можливості особистісного та професійного зростання.

Шукаючи роботу, студенти мало зважають на зарплату, для них важливий престиж. Фото undrey/Depositphotos
Разом з тим, більш важливим для студентів став імідж компанії на ринку, а значимість суми заробітної плати знизилась.

Такі дані наводить щорічне дослідження компанії EY “Найкращий роботодавець”, у якому взяли участь 1500 студентів з різних регіонів України.

Соціологи вважають, що така тенденція не випадкова, адже для представників покоління Y бренд та репутація роботодавця відіграють критично важливу роль.

Під час опитування студенти найчастіше називали компанії цієї сфери серед бажаних місць працевлаштування (всього було вказано понад 500 роботодавців, з них близько 70 – з ІТ).

Більше того, ІТ-компанії продовжують витісняти традиційних лідерів списку найкращих роботодавців.

Позитивну динаміку також продемонструвала медіа-галузь, що стала однією з 5 найцікавіших для студентів.

Серед найменш привабливих галузей – агрохімічна, страхування та нафтогазова.

Найбільшим викликом для студентів під час працевлаштування є недостатній досвід роботи – його вказали 74% учасників дослідження.

Саме тому готовність компаній брати на роботу студентів є важливим фактором вибору роботодавця для молодих кандидатів (близько 40% учасників опитування зазначили цей критерій серед найважливіших).

Більше половини опитаних респондентів зазначили, що готові до переїзду з метою працевлаштування (78% – в межах України, 94% – за кордон, що на 8% і 14% більше порівняно з 2015 роком).

Найпопулярнішими напрямками трудової міграції в Україні залишаються Київ і Львів – їх зазначили 68% і 52% учасників дослідження відповідно (порівняно з 70% і 55% у 2015 році).