Лідер політичної партії Громадський рух «Рідна країна» Микола Томенко в ефірі PolitekaOnline розповів про те, чому в Україні політики досі не навчилися цивілізовано користуватись політичною рекламою.
«Коли в бідній і корумпованій країні тільки офіційно на рекламу задекларовані мільярди гривень – це трагедія. Я прихильник її заборони, оскільки існує безліч інших механізмів для того, щоб донести свою позицію, наприклад: дебати, зустрічі з виборцями, презентації».
Політик також прокоментував білборди з псевдо-політичною рекламою, які залишаться висіти включно з «днем тиші» та днем виборів.
«Не менш цинічно також виглядає те, що деякі топові кандидати, в тому числі й опозиційні, не поважають ні закон, ні людей. Вони розмістили на білбордах в своєму передвиборчому стилі гасла кампанії, ніби формально не порушуючи Закон «Про вибори Президента». Але насправді вони порушують – і дух, і букву закону, і зневажають людей.
Звичайно, ці кандидати сподіваються, що в день тиші виборець побачить знайоме гасло чи колір і прийме рішення на їх користь. Вкотре наголошую: обирати Президента потрібно не за гаслами чи кольорами, а за позицію кандидата, адекватність його програми та професійність його команди».
Микола Томенко звернув увагу на бездіяльність в цьому питанні контролюючих органів.
«Цікаво, що на цій псевдо-політичній рекламі не видно ні вихідних даних, ні замовника. В мене питання і до правоохоронних органів, і до ЦВК, і до НАЗК: чому вони не поцікавились походженням цих білбордів – хто їх замовив, хто оплатив, адже вони і в «день тиші», і в день виборів будуть продовжувати агітувати? Виходить, політики просто вкрали в українців “день тиші?”».