РЕКОНСТРУКЦІЯ “ВТОМЛЕННОГО” ШЛЯХОПРОВОДУ НА ШУЛЯВЦІ: ЯК БУДЕ ВИГЛЯДАТИ НОВА РОЗВ’ЯЗКА

27 Квітня 2018 13:34

Прес-служба Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на сторінці в Facebook повідомила, що в Києві з 1 травня починається підготовка до реконструкції Шулявського шляхопроводу, яка триватиме 17 місяців. Як відомо, 27 лютого 2017 року міст на Шулявському шляхопроводі обрушився, зачепивши одне авто. У народі його після цього прозвали “втомленим”. У КМДА розглядали сім варіантів реконструкції. Про те, який варіант є остаточним і як після реконструкції буде виглядати шляхопровід, 112.ua розповів в ексклюзивному інтерв’ю головний інженер КП “Дирекція будівництва путетранспортних споруд” Олександр Здольник.

З’явилася інформація, що з 1 травня починається підготовка до реконструкції Шулявського шляхопроводу. Що будуть включати в себе заходи з підготовки та ясно чи вже коли почнуться роботи?

З 1 травня це трохи зарано … Є питання по залученню генпідрядника. Скарга одного з учасників розглядалася в АМКУ, в результаті КП повністю прав і скаргу відхилили, на жаль місяць втратили … Схоже, що ми зможемо не раніше 1 червня розпочати підготовчі роботи. Найперше, з чого почнемо – це зміни в схему організація дорожнього руху. Зокрема, ми будемо переводити вулицю Антона Цедіка (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова на односторонній рух, на перетині Нестерова і проспекту Перемоги буде влаштований світлофорний об’єкт. Заходи, мета яких налагодити безперешкодний проїзд для автомобілів і транспорту, є, по суті, головними підготовчими роботами. Після цього будуть облаштовані будівельні майданчики і побутові містечка. Вже після цього будуть знесені будівлі і споруди, які потрапляють в пляма забудови і перевлаштувати мережі – там і газ, і вода, і каналізація є і електрокабеля.

Схема об’їзду на час ремонту моста на Шулявці

Раніше була інформація, що в пляма забудови потрапляють споруди заводу “Більшовик” і вони частково будуть знесені. Вже затверджено проект, який це і має на увазі?

Знесення частини споруд “Більшовика” буде відбуватися на завершальному етапі робіт. Буде прибрана частина п’ятого цеху, для того щоб була можливість зробити з’їзд з проспекту Перемоги в бік Індустріального моста.

Якісь ще об’єкти будуть зноситися?

Це МАФи в основному, через які там зараз і пройти неможливо.

Всі МАФи будуть знесені?

Ні, тільки ті, які потрапляють в пляма забудови. Ті, які не потрапляють, продовжувати далі спокійно працювати.

Ясен чи вже таймінг по етапах проекту?

Поки у нас в планах з 1 червня розпочати підготовчі роботи. Чи підуть вони, буде все ясно. Зараз все залежить від процедури закупівлі – проясниться ситуація з генпідрядником, надасть свій графік і тоді вже будуть зрозумілі терміни початку кожного з етапів.

Щодо фінансування проекту вже визначилися?

Проект буде реалізовуватися за гроші міста. Визначено вже загальна сума, але вона в будь-якому випадку буде коригуватися за результатами закупівлі. Кожен претендент, який бажає взяти участь у проекті, виставляє свою ціну: йдуть торги, в ході яких пропозиції можуть знижуватися. І тільки за результатами торгів будуть зрозумілі остаточні цифри. Загальна сума запланована в межах 600 млн грн.

Як буде виглядати нова розв’язка, що з’явиться такого, чого не було раніше? Чи буде супутня інфраструктура?

Інфраструктура буде в частині велодоріжок, ліфтів в підземні пішохідні переходи для маломобільних громадян, додаткове благоустрій та озеленення прилеглої території. Те, що по телевізору зараз експерти розповідають і стверджують, що розв’язка буде дорого коштувати за рахунок того, що буде купа магазинів … Ніяких магазинів не передбачено! Проектом передбачається тільки сама розв’язка і перекладка підземних комунікацій! З інноваційного те, що за проектом пропонується влаштувати пролетное будова (саму естакаду) на всю ширину проспекту Перемоги, без пристрою проміжної опори на проїжджій частині проспекту. Та опора яка зараз там є і на якій величезна концентрація ДТП, вона буде повністю прибрана, і одним прольотом проспект буде покритий. Після реконструкції на розв’язці вже будуть передбачені всі ліві і праві повороти, що, безумовно, знизить аварійність.

Розмовляла Олена Голубєва

Джерело: 112.ua