Ключовими факторами привабливості роботодавців для випускників українських вишів є кар’єрні перспективи, а також можливості особистісного та професійного зростання.
Шукаючи роботу, студенти мало зважають на зарплату, для них важливий престиж. Фото undrey/Depositphotos
Разом з тим, більш важливим для студентів став імідж компанії на ринку, а значимість суми заробітної плати знизилась.
Такі дані наводить щорічне дослідження компанії EY “Найкращий роботодавець”, у якому взяли участь 1500 студентів з різних регіонів України.
Соціологи вважають, що така тенденція не випадкова, адже для представників покоління Y бренд та репутація роботодавця відіграють критично важливу роль.
Під час опитування студенти найчастіше називали компанії цієї сфери серед бажаних місць працевлаштування (всього було вказано понад 500 роботодавців, з них близько 70 – з ІТ).
Більше того, ІТ-компанії продовжують витісняти традиційних лідерів списку найкращих роботодавців.
Позитивну динаміку також продемонструвала медіа-галузь, що стала однією з 5 найцікавіших для студентів.
Серед найменш привабливих галузей – агрохімічна, страхування та нафтогазова.
Найбільшим викликом для студентів під час працевлаштування є недостатній досвід роботи – його вказали 74% учасників дослідження.
Саме тому готовність компаній брати на роботу студентів є важливим фактором вибору роботодавця для молодих кандидатів (близько 40% учасників опитування зазначили цей критерій серед найважливіших).
Більше половини опитаних респондентів зазначили, що готові до переїзду з метою працевлаштування (78% – в межах України, 94% – за кордон, що на 8% і 14% більше порівняно з 2015 роком).
Найпопулярнішими напрямками трудової міграції в Україні залишаються Київ і Львів – їх зазначили 68% і 52% учасників дослідження відповідно (порівняно з 70% і 55% у 2015 році).